Wybierz dział

Ty kiedyś i dziś

Żyjemy w czasach ciągłych zmian, którym uległy również relacje międzyludzkie. Współcześnie coraz częściej utrzymujemy kontakt z innymi dzięki obecności w mediach społecznościowych. To w nich tworzymy swój wizerunek i obserwujemy działania podejmowane przez znajomych. Z obecnością firmy w świecie social mediów jest podobnie. Dlaczego? Dzięki pozostawaniu z klientem w stałym kontakcie, zyskuje się jego sympatię, co prowadzi do bycia bardziej atrakcyjna.



Media społecznościowe są najlepszymi narzędziami do budowania więzi. Facebook, Instagram, Twitter czy Google+ są idealnym miejscem na mniej oficjalną komunikację z klientem i angażowanie użytkowników w interakcje z firmą i promowanie jej wśród znajomych poprzez lajkowanie, komentowanie czy udostępnianie naszych materiałów. Użytkownicy Internetu bardzo dużą czasu spędzanego w sieci przeznaczają na działania w Social Mediach. W Polsce od lat najpopularniejszy jest Facebook, jest to zapewne spowodowane szerokim wachlarzem możliwości jakie oferuje to medium. Można pisać posty, dodawać zdjęcia i filmy, komunikować się za pomocą FB Messengera.



Na profilach firmowych można między innymi dodać opis działalności, mapę ze wskazówkami dojazdu, uruchomić sklep czy stworzyć kampanie reklamowe, skierowane do konkretnej grupy docelowej. Media społecznościowe mają zatem wiele do zaoferowania, nie tylko dla osób prywatnych, ale również dla firm.



Wiemy jak skutecznie się nimi posługiwać. Skontaktuj się z nami!