Wybierz dział

Sprzedaż kiedyś i dziś

Zakupy na bazarach i sklepach stacjonarnych przestają być numerem jeden, jeśli chodzi o handel. Sprzedaż coraz skuteczniej realizowana jest w sieci, dlatego warto zadbać o dobrze działający sklep internetowy. Wszyscy kochamy zakupy online, są łatwe, szybkie i możliwe do wykonania z niemalże każdego miejsca na świecie. Dobry e-sklep zwiększa zyski i przyciąga nowych klientów. Musi być przejrzysty, a korzystanie z niego powinno odbywać się intuicyjnie. Co zrobić, by tak było? Należy pamiętać o kilku podstawowych zasadach:

Atrakcyjna szata graficzna przyciąga i zatrzymuje. Ciekawie zaprojektowany, nowoczesny sklep www sprawia, że kupujący nie chce go opuszczać. Wygląd sklepu www powinien być również spójny z całym systemem identyfikacji wizualnej firmy.

Zrozumiałe kategorie produktów nie pozwalają klientowi błądzić wśród szerokiej gamy asortymentu. Sprawnie może poruszać się w działach, które go interesują.

Różne warianty produktów, takie jak kolor czy rozmiar powinny być powiązane z oglądanym przedmiotem. Klient wie, że ma większy wybór i może zdecydować się na najlepszą dla niego wersję.



Aktualne zdjęcia rekompensują klientowi brak możliwości dotknięcia produktu, powinniśmy zadbać o to, by mógł go jak najlepiej zobaczyć. Przedmiot sfotografowany z kilku ujęć szubko przekona go do zakupu.

Ceny przy każdym produkcie z zaznaczeniem waluty i formy (netto/brutto).

Kompletne opisy produktów są niezbędne. Dobrze opisane rozmiary czy dokładne dane technicznie, ograniczają dokonanie niewłaściwego zakupu do minimum.

Możliwość reklamacji i zwrotu przedstawiona w jasny i precyzyjny sposób daje kupującemu poczucie bezpieczeństwa. To może zadecydować, że kliknie w przycisk KUP.

Produkt trafia do koszyka, który powinien być widoczny, z możliwością podglądu i edycji czy powrotu do zakupów w dowolnym momencie.



Recenzje i opinie od kupujących dodają wiarygodności. Wdzięczny klient może nas pochwalić, niezadowolony pokazać, co powinniśmy zmienić.

Kontakt, czyli podanie kompletnych danych firmy, infolinia lub/i czat to podstawa w każdym dobrze funkcjonującym sklepie internetowym.

Istotna jest również kompatybilność z innymi narzędziami online, czyli odnośniki do strony www czy mediów społecznościowych. Daje to pełen obraz firmy.



Brzmi interesująco, ale strona techniczna to dla ciebie zagadka? My wiemy jak to wszystko zrealizować I chętnie ci pomożemy!Brzmi interesująco, ale strona techniczna to dla ciebie zagadka? My wiemy jak to wszystko zrealizować I chętnie ci pomożemy!



Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!