Wybierz dział

Reklama kiedyś i dziś

Drukujesz ulotki, ale nie wiesz jakie przynoszą korzyści? Myślisz o reklamie w telewizji, ale nie masz na nią jeszcze wystarczających środków? Promocja w prasie i radiu nie trafia do Twojej grupy docelowej? Billboardy i plakaty Twojej firmy wiszą już wszędzie, więc szukasz nowych kanałów dotarcia do klienta? Zainwestuj w reklamy internetowe.



Pomyśl co robisz, gdy szukasz produktu, usługi czy firmy. Najprawdopodobniej wpisujesz ją w wyszukiwarce internetowej. W ten sposób funkcjonuje obecnie większość ludzi. Co proponujemy? Odpowiedź brzmi Google AdWords, czyli nowoczesny system reklamowy, dający możliwość wyświetlania linków sponsorowanych podczas wyszukiwania konkretnych haseł w wyszukiwarce Google.

W ten sposób Twoja firma może zostać łatwo znaleziona w sieci. Taka reklama internetowa ma wiele zalet, przede wszystkim jednak trafia do konkretnej grupy docelowej i jest mierzalna. Jak to działa? Twoja reklama wyświetla się tylko wtedy, gdy klient wpisze konkretne, interesujące Cię hasła, słowa kluczowe. Dodatkowo, zapłacisz dopiero wtedy, gdy wejdzie on na Twoją stronę.



Reklamy można wyświetlać w wyznaczonych lokalizacjach i o wybranych godzinach.. Dzięki temu dotrzesz tylko do tych klientów, którzy faktycznie skorzystają z Twojej oferty. To nie wszystko! Twoja reklama może pojawiać się praktycznie wszędzie portalach, serwisach, stronach tematycznych czy YouTube. Mało tego Twój przekaz reklamowy może dalej podążać za klientem, serfującym po sieci. Brzmi nieźle, prawda?



Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!