Co to landing page

Czytaj dalej

Cechy landingu

Czytaj dalej

Korzyści

Czytaj dalej

Rozwiązania

Czytaj dalej

Co to landing page?

Landing page stanowi docelową stronę internetową, która zostaje pokazana użytkownikowi po kliknięciu w reklamę taką jak promowane posty w social media, kampanie AdWords, mailingi, reklamy w innych serwisach.

Cechy landingu

Landing page cechować powinna wysoka dostępność dla użytkownika. Musi się szybko ładować (zdecydowanie szybciej niż przeciętna strona www) i idealnie dopasować się do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Dobrze zaplanowany cel

Prosta grafika

Język korzyści

Korzyści

Landing Page dzięki ładnej grafice i kilku zapamiętywalnym hasłom ma zachęcić Twojego Klienta do pozostawienia danych kontaktowych, byś Ty mógł się z nim skontaktować i sprzedać własny produkt lub usługę.

Pokazuję

Ładna grafika budująca pierwsze wrażenie i pozytywny wizerunek Twojej marki

Reklamuję

Hasła reklamowe zachęcające do skorzystania z oferty, pokazujące jej wyjątkowość

Zachęcam

Prosta budowa umożliwiająca Klientowi wykonanie konkretnej akcji pozostawienia danych

Rozwiązania

Dzięki funkcjonalnościom landing page możesz w łatwy sposób pozyskiwać z rynku zapytania ofertowe przy minimalnych nakładach początkowych.